ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קמפיין ראשון ל"אלמיי" בארץ
המודעות, בטלוויזיה ובעיתונים, בהיקף מדווח של כ-1.5 מיליון שקלים. סיגל שחמון תקריין
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/12/2004 11:26
"אלמיי", מותג היופי ההיפואלרגני, יוצא בימים אלה בקמפיין פרסומי ראשון בישראל  בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה, בהיקף מדווח של כ-1.5 מיליון שקלים. בקמפיין, תחת הסיסמא Almay Pure Beauty, מטפל משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.  
 
סרטון הטלוויזיה, הפקה בריטית במקור, נערך בהתאמה לקהל הישראלי ואמור לשדר "בריאות, נקיון, וטוהר דרך שימוש במוטיב המים", כפי שמגדירים זאת יוצריו. הסרטון ילווה בקריינות עברית של סיגל שחמון.
 
בחברה מדגישים כי כל מוצרי "אלמיי" מבוססים על מרכיבים טבעיים, נטולי בושם, שאושרו דרמטולוגית, ולא נוסו על בעלי חיים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...