 |
/images/archive/gallery/105/692.jpg יצחק פטרבורג, מנכ''ל סלקום
צילום: רובי קסטרו  |
|
סלקום מזהירה בדוחות: ההכנסות ירדו |
|
חברת הסלולר הגדולה בישראל הרוויחה 177 מיליון שקל ברבעון השלישי, על הכנסות של 1.41 מיליארד שקל. החברה מזהירה מתוצאות הפחתת דמי הקישוריות עליה החליט שר התקשורת |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
שמוליק שלח 24/11/2004 11:30 |
|
|
|
|
 |
הרווח הנקי של חברת הסלולר סלקום ברבעון השלישי ב-177 מיליון שקל, גידול של 10% לעומת הרבעון הקודם בו הרוויחה החברה 160 מיליו ן שקל, וגידול של 2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הכנסות סלקום ברבעון השלישי הסתכמו ב-1.41 מיליארד שקל, עליה של 4% בהשוואה לרבעון הקודם, בו הכניסה החברה 1.36 מיליארד שקל, וגידול של 2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. סלקום, שיצאה לפני מספר שבועות למהלך מיתוג מחדש, מסבירה את העלייה בהכנסות בגידול בשימוש בשרותי רשת, בשירותים מתקדמים ובשרותי נדידה ברשתות הסלולריות. ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2004 הסתכמו ב- 4.22 מיליארד שקל, גידול של 8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי של החברה ממשיך לעלות ברבעון השלישי והסתכם ב-274 מיליון שקל, גידול של 12% בהשוואה לרבעון הקודם (בו עמד הרווח התפעולי על 246 מיליון שקל). החברה מדווחת כי ההתייעלות התבטאה בשיעור הרווח התפעולי כ-19% ממחזור ההכנסות. לעומת זאת, מסבירה החברה, כי הקיטון ברווח התפעולי בהשוואה לרבעון המקביל נובע בין היתר מגידול בהשקעה בלקוחות קיימים וחדשים.
יצחק אידלמן, ראש חטיבת הכספים בסלקום מזהיר מיישום החלטת שר התקשורת להפחית את דמי הקישוריות:"החלטת שר התקשורת להפחתת דמי הקישוריות ב-1.3.05 מחייבת את סלקום לבחון בצורה מדוקדקת את תקציבי ההשקעות של החברה ואת סעיפי ההוצאה האחרים כדי לטפל בהפסד ההכנסות הצפוי. אני מעריך כי את ההשפעות הקשות של ההחלטה נראה במשך שנת 2005 בכל תעשיית הסלולר והתעשיות הנלוות לה. סלקום לא תפגע ברמת השירות הגבוהה אותה היא מעניקה ללמעלה מ-2.4 מיליון לקוחותיה". בסיס הלקוחות של החברה לסוף הרבעון השלישי עומד על כ–2.42 מיליון לקוחות. החברה גייסה ברבעון השלישי 27 אלף לקוחות נטו (בנטרול הלקוחות שעזבו).
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|