ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בכירי המשק יפרסמו את אל על
חברת התעופה גייסה בין היתר את יעקב פרי, אלי הורוביץ ועמיקם כהן לקמפיין מודעות חדש
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
24/11/2004 11:34
בכירים בכלכלה הישראלית ישתתפו בקמפיין פרסום חדש לחברת התעופה אל על, תחת הסיסמה: "הכי בבית בעולם".
 
הקמפיין , באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול מודעות בעיתונות בהן מפרטים בכירי המשק את הסיבות בגללן הם מרגישים באל על "הכי בבית בעולם".
 
בין הבכירים המשתתפים: אלי הורוביץ יו"ר טבע, ארז ויגודמן מנכ"ל שטראוס-עלית, אתי רוטר מנכ"ל קסטרו, יעקב פרי יו"ר בנק המזרחי, עו"ד רם כספי ועמיקם כהן מנכ"ל פרטנר. 
 
עבור כל משתתף תרמה החברה 3,000 דולר לעמותות התומכות בקהילה, על פי בחירתו האישית. במודעות עצמן, יצוין שם העמותה אליה בחר המשתתף להעביר את הכסף.
 
לדברי יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה, "מובילי המשק הם בעלי תכונות של יכולת התמודדות, שאפתנות, עבודה מאומצת, יצירתיות, התחדשות וצעידה עם הזמן, אשר תומכות באישיות של המותג 'אל על'".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...