 |
/images/archive/gallery/135/169.jpg דיאט קוקה קולה
צילום: יחסי ציבור  |
|
בעקבות חשיפת מעריב: הממונה החל לבדוק המבצע של קוקה-קולה |
|
כזכור, קוקה-קולה קיימה מבצע, שבו הובטחו תקליטורי די.וי.די לכל מי שיקנה 10 בקבוקי קוקה-קולה או קוקה-קולה דיאט |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
יעל גרוס 24/11/2004 8:08 |
|
|
|
|
 |
משרד הממונה על ההגבלים העסקיים החל לבדוק את המבצע שחברת קוקה-קולה עורכת לרשתות הגדולות. בעקבות חשיפת הפרשה במעריב, נודע כי בימים האחרונים התקבלו פניות בכמה מכולות ברחבי הארץ מצד הממונה,בדרישה לקבל פרטים על המקרה. כזכור, קוקה-קולה קיימה מבצע, שבו הובטחו תקליטורי די.וי.די לכל מי שיקנה 10 בקבוקי קוקה-קולה או קוקה-קולה דיאט. צרכנים שניסו לממש את המבצע גילו שהמבצע לא מתקיים במכולות ובמינימרקטים הקטנים יותר, אלא רק ברשתות הגדולות. מספר מכולות החברות ב"פורום מכולת" התריעו על כך, וציינו כי לקוחות שדרשו לממש את המבצע ונענו כי הוא לא מתקיים, סברו שבעל המכולת לוקח את התקליטורים לעצמו. גם מכולות נוספות החברות בארגון "קמע" הצטרפו לתלונות. דובר החברה המרכזית למשקאות קלים קוקה-קולה ישראל אמר כי "במבצע יש אפשרות השתתפות לכלל נקודות המכירה. עם זאת, כמות התקליטורים שניתנים לקימעונאי משתנה לפי מאפייני סל הקנייה של הצרכנים בנקודות המכירה. במקרים שבהם מתגלה מחסור בתקליטורים, אנו פותרים את הבעיה ברמה נקודתית באמצעות נציג קוקה-קולה אצל הלקוח". לא ניתן היה להשיג את תגובת הממונה על ההגבלים העסקיים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|