ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עלית במבצע רחב היקף ל"תפוצ'יפס"
המבצע יגובה בקמפיין בהיקף כחצי מיליון דולר; בחברה שואפים להגדיל את כוחו של המותג - המחזיק ב-65% משוק החטיפים המלוחים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/11/2004 9:10
חברת עלית יוצאת במבצע חדש לחטיף "תפוצ'יפס", בהשקעה של כ- 3 מיליון שקלים. במסגרת המבצע, יוכנסו כרטיסי גירוד נושאי פרסים כספיים לכל אחת משקיות תפוצ'יפס.

המבצע ילווה בקמפיין טלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בהיקף כחצי מיליון דולר, תחת הסיסמה: "מגרדים כסף בתפוצ'יפס". הסרטון, שעבר אדפטציה מקומית, מציג זוג זקנים הנלחמים על שקית התפוצ'יפס, שנכדם שכחכ בחדר.

מנכ"ל עלית מזון, רונן זוהר, מסר:  "במהלך שנת 2004 התמקדנו בחיזוק מותג הדגל שלנו – תפוצ'יפס ע"י פעילות שיווקית מאסיבית לאורך כל השנה. כתוצאה מכך התחזק  המותג באופן משמעותי והגדיל כוחו ב – 20%".
 
זוהר הוסיף כי מנתוני נילסן של השנה האחרונה עולה כי החטיף מחזיק ב-65% משוק חטיפי הצ'יפס וכי המבצע המתוכנן, "יביא לעלייה נוספת בכוחו של המותג ובשימור מעמדו החזק בשוק המלוחים בישראל".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...