 |
הצלחה לתנובה בהשקת המותג "דגי תנובה" וצמיחה משמעותית בכלל השוק בקטגוריה אליה נכנסה תנובה. אלה התוצאות העולות מנתוני נילסן לחודשים יולי-ספטמבר השנה, שהיו הרבעון הראשון לשיווק מותג "דגי תנובה". בקטגוריית הדגים המעושנים והכבושים החזיק המותג "דגי תנובה" ברבעון שהסתיים בסוף ספטמבר, ב-16.6% מהמכירות (כספי), וב-13.7% מהמכירות (כמותי). קטגוריית הדגים המעושנים והכבושים הסתכמה ב-267 טון, שהן גידול של 20.3% ביחס לרבעון הקודם, וגידול של ָ53.4% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. בהיקף כספי, הסתכמו מכירות הדגים המעושנים והכבושים ב-11.7 מיליון שקלים, שהם גידול של 20.4% ביחס לרבעון הקודם, וגידול של 56.2% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. כלל מעדני הדגים של החברה תפסו ברבעון זה נתח שוק של 14.2% במונחים כספיים. היקף המכירות הרבעוני של כלל מעדני הדגים בשוק המבורקד הסתכם ב-16.2 מיליון שקלים, שהם גידול של 19.1% בהשוואה לרבעון הקודם וגידול של 36.1% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בסך הכל, נמכרו ברבעון 444 טון מעדני דגים, המהווים גידול כמותי של 14.7% ביחס לרבעון הקודם וגידול של 22% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. לדברי יעקב צ'סנר, יו"ר "דגי תנובה", מעידים נתוני נילסן על הצלחת האסטרטגיה העסקית של תנובה בתחום הדגים, ומהלך המיתוג המקיף שלה בקטגוריות המרכיבות את התחום. צבי מירקוס, מנכ"ל מפעל "דגי תנובה": "בצד נתוני המכירות המצוינים, חשוב לראות גם את התמונה הגדולה יותר, של הגידול בשוק. ידענו לזהות בעיתוי הנכון את הפוטנציאל בשוק הדגים, ולתת מענה נכון לטעם הישראלי". מותג "דגי תנובה" הושק תחת הסלוגן "טבעי שזה טעים". החברה השקיעה 6 מיליון שקל בפיתוח סדרה בת 14 מעדני דגים בשלוש קטגוריות: מעושנים, כבושים וסלטים. מעדני הדגים של תנובה משווקים בשירות עצמי, במקררים ובמעדניות, ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. כחלק מהפעילות בנקודות המכירה, מפעילה תנובה מערך רחב של דוכני טעימה ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
|
 |
 |
 |
 |
|
|