ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
חברת קוסמטיקה חדשה: "417-"
החבר מתמחה במוצרי טיפוח לפנים ולגוף. עד סוף שנת 2006 מתכוונת החברה לפתוח עוד 20 חנויות בנוסף ל-3 שכבר נפתחו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
8/11/2004 10:38
שחקן חדש בתחום הקוסמטיקה בארץ:  "417-" - חברה ישראלית המציעה מוצרי טיפוח לפנים ולגוף. כל מוצרי החברה מבוססים על הפטנט VITAMIN MINERAL COMPLEX - שילוב בין מינרלים מאזני-לחות מים המלח, ויטמינים ממריצים ותמציות צמחים. לכל המוצרים נלווה בישום מעודן שנרקח במעבדות בצרפת לפי הסטנדרטים החדשים שמכתיב האיחוד האירופי.
 
החדרת המוצרים לשוק המקומי תתבצע באמצעות רשת חנויות עצמאית, הנושאת את שם המותג  "417-".  בימים אלה נפתחו שלוש החנויות הראשונות:  בשינקין בתל אביב, במרכז הקניות עין התכלת בים המלח ובקניון הצפון  בנהריה.
 
עד סוף שנת 2006  מתכוונת החברה לפתוח עוד 20 חנויות בפריסה ארצית, חלקן בבעלות פרטית ואחרות בשיטת הזכיינות. מנהל המותג, מוטי פרידמן: "בסביבה תחרותית כה גדולה כמו  בשוק הקוסמטיקה, גם לבידול ולייחוד של אופן השיווק יש ערך מוסף. אני מאמין כי לחוויית הקנייה בנקודות המכירה ולייחודם של  המוצרים יהיה משקל מכריע בהחלטת הלקוחה לבצע את רכישותיה דווקא אצלנו".
 
בימים אלה בודקת החברה שיתופי פעולה  אפשריים עם בתי מלון, אתרי ספא ומועדוני כושר מובילים. במקביל מתנהל מו"מ מתקדם גם לייצוא המותג עד כה הושקעו בפיתוחו של המותג ובהחדרתו  כ-1.5 מיליון דולר. במקביל מתנהל משא ומתן מתקדם גם לייצוא המותג למדינות שונות, בהן ארצות-הברית, קנדה, סין, רוסיה, אוקראינה,  ארמניה, קנדה, קולומביה וצ'ילה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...