ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בנק הפועלים בקמפיין חדש
הקמפיין בכיכובו של יאיר לפיד יציג את שירות "מסלולים מקזזים"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
1/11/2004 10:38
בנק הפועלים יוצא בקמפיין חדש בכיכובו של יאיר לפיד, להשקת שירות בנקאי חדש - "מסלולים מקזזים", המבטיח קיזוז של יתרות הזכות בחשבון העו"ש מיתרות החובה.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO ילווה בסלוגן: "מהיום, הפלוס מקזז את תשלום הריבית על המינוס" ויכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בסניפים, בהיקף כמיליון דולר.
 
בסרטונים מוצג יאיר לפיד בסיטואציות שונות, שחלקן מהנות יותר וחלקן פחות כגון:  אוכל פיצה משפחתית, מתאמן בחדר כושר, מכין סנדוויצ'ים לילדים ועוד.

כפי שפורסם ב-NRG, לאחרונה הודיע הבנק על שינוי הסיסמה ל"להיות ראשון זה מחייב", שתיכלל כבר בקמפיין הנוכחי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...