ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מיכל זוארץ תעודד אכילת ירקות
בקמפיין חדש של מועצת הצמחים יככבו זוארץ, פרשן הספורט שימי ריגר והרס"ר המיתולגי אהוד בנאי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
31/10/2004 13:34
מועצת הצמחים יוצאת בקמפיין פרסום להעלאת המודעות הציבורית לאכילת ירקות. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, הוא בהיקף כמיליון דולר, תחת הסיסמה "ירקות בחמישה צבעים - לחיים בריאים".
 
בסרטונים יככבו הרס"ר המיתולוגי במיל' אהוד בנאי, פרשן הספורט שימי ריגר והשחקנית מיכל זוארץ, שייצגו כל אחד – עולם תוכן אחר.
 
מנתוני מועצת הצמחים עולה כי הישראלי, צורך בממוצע  כ- 20% פחות ירקות, מהמומלץ ע"י ארגון הבריאות העולמי (WHO). לדברי מנכ"ל המועצה, מיכאל אילון,  "יעדי הקמפיין הם לשנות מגמה זו ולהגדיל את הצריכה לנפש ב- 3% לשנה, כבר בשנתיים הראשונות".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...