ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/194/196.jpg
קמפיין תחרות פרפר הזהב ארק אינטראקטיב
ארק אינטראקטיב במקום הראשון ב"פרפר הזהב"
משתתפי תחרות הקריאייטיב של משרדי האינטראקטיב, התבקשו ליצור קמפיין לסוכריות קופצות
דפדף בכלכלה
מיטל זדה
31/10/2004 12:51
בתחרות הקריאייטיב של משרדי האינטראקטיב - "פרפר הזהב 2004" - שנערכה בסוף השבוע האחרון באילת, זכתה חברת ארק אינטראקטיב (מקבוצת גלר-נסיס) במקום הראשון.
בתחרות השתתפו 14חברות אינטראקטיב שקיבלו בריף זהה - ליצור קמפיין אינטרנט בן 3 דקות, לסוכריות קופצות תחת השם "ג'אמפי".
במקום השני זכה משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק (של באומן-בר-ריבנאי ואריאלי פבליסיס) ובמקום השלישי זכה OAK אינטראקטיב.
מנכ"ל ארק אינטראקטיב, תימור גורדון מסר כי החברה החליטה לתרום את הפרס (תלושים לימי כיף) לעמותת עלם, לנוער במצבי סיכון.
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...