ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מדליית כסף לפרסומת להונדה
הסרטוון, בהפקת מק'אן-אריקסון, צונזר בארץ וזוכה להצלחה בעולם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
31/10/2004 12:16
סרטון הפרסומתשל הונדה, בהפקת משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, זכה במדליית כסף בתחרות GOLDEN DRUM ואף נבחר לחביב הקהל.
 
בסרטון, נראה בחור (בתפקיד אורח – הבמאי שחר סגל) המכניס למכוניתו נערת ליווי כשלפתע שניהם שמים לב לכך שאשתו וילדיו יושבים במושב האחורי. הסרטון נחתם במשפט "הונדה סיוויק החדשה, לפעמים אתה שוכח שזו מכונית משפחתית".
 
כפי שפורסם ב-NRG, הסרטון מעורר המחלוקת נפסל לשידור על-ידי הרשות השנייה בנימוק של  "פגיעה ברגשות הציבור", אולם בשבוע שעבר, אושר לשידור בין השעות 12 בלילה עד 5 לפנות בוקר.
 

 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...