ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
גם רשת סטוק קפה משיקה קו מוצרי ספא חדש
היקף שוק מוצרי הספא ברשתות בישראל מוערך ב-90-80 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
שגית פסטמן
28/10/2004 8:55
גם רשת סטוק קפה החליטה לפנק בקו מוצרי ספא, והיא תשיק בשבועות הקרובים קו מוצרים שישווק כמותג הפרטי "סטוק קפה ספא", ויכלול סבונים, מלחי אמבט, שמנים למיניהם, מוצרי פילינג וסוגים שונים של חמאת גוף, המבוססים על מינרלים מים המלח. לדברי המנכ"ל והבעלים,יובל אשכנזי, הרשת השקיעה ביצירת הקו בחודשים האחרונים כחצי מיליון שקל, והוא יימכר כרגע באופן בלעדי ב-6 סניפי הרשת.
 
מחירי המוצרים ינועו בין 9.9 שקלים לסבון קטן ועד 140 שקל לחמאת גוף. לאחרונה נכנסו חברות ישראליות רבות לתחום מוצרי הספא, וביניהן חברת ורדינון, שהשיקה בסניפי הרשת שלה סדרת סבונים של חברת גרין אנד בלו, ורשת סופר-פארם, שמרחיבה את המותג "לייף" ומשיקה סדרת ספא חדשה הכוללת 22 מוצרים חדשים. בפיתוח סדרה חדשה זו הושקעו יותר מ-800 אלף שקל.
 
היקף קטגוריית מוצרי הספא נמצא בתהליך גידול ב-3 השנים האחרונות. היקף שוק מוצרי הספא ברשתות בישראל מוערך ב-90-80 מיליון שקל. השחקנים הראשיים בקטגוריה זו הם מוצרי אהבה, אלטרנטיב קייר, פרמייר, רוטס ו קלרינס.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...