ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
קונספט שיווק רכשה הזכויות לשיווק מותג הגלישה "נו-פיר"
קו המוצרים של המותג יימכר ברשת חנויות מגה ספורט, בחנויות הגלישה ובחנות הדגל של המותג, שתיפתח באילת
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס ,
27/10/2004 8:51
חברת קונספט שיווק, בעלת הזיכיון למותג "לי קופר", רכשה את זכויות השיווק של מותג הגלישה והספורט האתגרי "נו-פיר" (No Fear), זאת לאחר שרכשה 50% מחברת מרוידקס, המחזיקה בזיכיון לייצוג המותג בארץ. לקונספט שיווק אופציה לרכוש גם את 50% הנותרים מחברת מרוידקס.
 
ההשקה המחודשת למותג מתוכננת לפברואר 2005 וההשקעה הראשית בו תעמוד על כ-3 מיליון שקל. החברה צופה כי מחזור המכירות לשנה הראשונה יהיה בהיקף כ-15 מיליון שקל. קו המוצרים של המותג יימכר ברשת חנויות מגה ספורט, בחנויות הגלישה ובחנות הדגל של המותג, שתיפתח באילת.
 
עד היום שווקו רק נעלי גלישה של המותג במספר חנויות גלישה בארץ. קונספט שיווק מתכוונת לשווק קולקציה רחבה של אופנת גלישה לנשים ולגברים ותלווה את ההשקה המחודשת בקמפיין פרסומי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...