ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מלחמת שיווק בין מפעילי הדיוטי-פרי לבין סקאל ומגה
גיימס ריצ'רדסון ו-M.G.S, הזכייניות החדשות, לא ימכרו בדיוטי-פרי נעלי ריבוק המשווקות על-ידי סקאל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס ,
27/10/2004 8:48
עם פתיחת טרמינל 3, צפויה בענף מותגי הספורט מלחמה מאסיבית בין החנויות בשוק המקומי לבין הדיוטי-פרי - כך נודע למעריב. זכייני הדיוטי-פרי בתחום הספורט בנמל החדש הם חברה משותפת שמורכבת מג'יימס ריצ'רדסון ומחברת M.G.S - יבואנית "אדידס", " דיאדורה", " סקצ'רס" ומותגים נוספים.
 
החברה המשותפת תחליף את מגה ספורט וסקאל ספורט (שחברו לחברה משותפת), אשר הפעילו עד היום את הדיוטי-פרי בנתב"ג. סקאל ומגה פועלות בחנויות בשוק המקומי, ולפיכך לא התקיפו חזיתית את חנויות הדיוטי פרי. כעת צופים גורמים בענף מלחמת חורמה שיווקית, שתנסה להסיט את הקניות מהדיוטי-פרי לחנויות בארץ.
 
היריבות העסקית בין הזכיינית החדשה לזכיינית בעבר מוצאת את ביטויה גם בהיצע המותגים של החנויות: מעכשיו לא נוכל למצוא בדיוטי פרי מוצרים של המותג "ריבוק", המיובא על-ידי סקאל - ואילו המותגים אדידס ודיאדורה, המיובאים על-ידי חברת M.G.S, לא נמצאים כלל במגה ספורט או בסקאל ספורט.
 
הסיבה לכך שמותגי אדידס אינם נמכרים במגה ספורט היא היסטורית אף יותר: עד לפני כשנה אדידס ישראל, חברה בבעלות מלאה של אדידס העולמית, הפעילה את המותג בארץ. לפני כשנה החברה העולמית החליטה לצאת מהארץ, ומי שזכתה בזיכיון היא M.G.S. מגה ספורט, שהפסידה בהתמודדות על הזיכיון, לא הכניסה מאז מוצרי אדידס לרשת, וטיפחה במקומם מותגי ספורט אחרים.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...