ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
גאווה ישראלית
האתר Ad Forum בחר בפרסומת "האבנים" של ביטוח ישיר להופיע בעמוד הבית הראשי שלו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
25/10/2004 11:15
האתר האמריקאי - Ad Forum בחר בפרסומת "האבנים" של ביטוח ישיר להופיע בעמוד הבית הראשי של האתר. מדובר באחד מאתרי הפרסומות החשובים בעולם, כאשר הסרטונים הזוכים להופיע בעמוד הבית, נחשבים לטובים מסוגם, לחודש הנתון.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, מציג מכונית תחת מטח של אבנים, שמקורו בקבוצת ילדים המנסה להוריד כדור שנתקע על עץ.

סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ביטוח ישיר, ערן וולף, מסר: "נעים לראות כי היצירתיות והאמירה האמוציונאלית  בקמפיין ההוגנות של ביטוח ישיר, שהגיעו לשיאן בשנה השלישית של הקמפיין, חודרות למודעות ומרגשות את הצופים לא רק בישראל אלא בעולם כולו".


תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...