ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
עונת החורף של גלידות שטראוס
החברה משיקה מאגדות גלידה בטעמים מיוחדים לחורף ומסכמת את עונת הקיץ
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה,
24/10/2004 16:55
קטגוריית גלידות הלייט במאגדות, רשמה גידול של למעלה מ-100%, מאז שנת 2002.  כך עולה מסיכום עונת הקיץ 2004 של חברת גלידות שטראוס, שפורסם היום.
 
מנתוני החברה עולה כי נתח השוק של גלידות שטראוס עומד על כ-55 אחוז (נילסן כספי, ספטמבר 2004) – גידול של כ-1.4%, לעומת נתוני אשתקד.
 
בתוך כך הודיעה החברה על השקת מאגדות גלידה במהדורות מוגבלות, לקראת החורף, בהשקעה של כחצי מיליון שקלים. הגלידות הן בטעמי: מוס שוקולד, ריבת חלב, וניל וחלבה, שנמצאו כמתאימים ביותר לתקופת החורף.
 
לדברי סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, רונן זהר, "מהדורת חורף של מוצרים ייחודיים תיצור  עניין סביב הקטגוריה ותביא צרכנים למקררים בתקופה שאינה העונה העיקרית לגלידה".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...