ראשי > כלכלה > היי טק > כתבה
בארכיון האתר
TELEPATH ומוטורולה חתמו על הסכם להפצה הבלו-טות' בישראל
צפי החברה כי ב-9 חודשים תחזיק כ-35% מנתח השוק
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
12/10/2004 18:08
חברת Telepath חתמה עם מוטורולה על הסכם הפצה בלעדית של מוצרי Bluetooth . Telepath תפיץ את המוצרים בפריסה ארצית מול הרשתות הקמעונאיות. זוהי הפעם הראשונה שמוטורולה מוציאה את מערך השיווק של מוצרי ה- Bluetooth מידי אנשי המכירות שלה ומעבירה את ההפצה לידי חברה חיצונית.
 
ב-Telepath מסבירים כי הסיבה העיקרית לכך שמוטורולה הוציאה את שיווק המוצרים מאנשי המכירות שלה, היא בעיקר מקצועית. "מוטורולה הזניחה את המוצרים הללו בקרב סוכניה, ולכן כדי להיכנס לשוק הזה, היא החליטה לעשות זאת דרך חברה שמתמחה בתחום", מסר גורם בחברה.
 
החברה שמה לה למטרה "לכבוש את השוק", כך שבסוף שלושת הרבעונים הבאים תחזיק כ-35% מנתח שוק הבלו-טות' בישראל. בחברה טוענים כי בשנה הקרובה צפויות חברות הסלולר למכור כ-600 אלף מכשירי טלפון ניידים, מתוכם כ-300 אלף יתמכו בטכנולוגיית ה-בלו-טות' וההערכה היא כי שוק זה ילך ויתפתח בצורה מהירה ואגרסיבית.
 
בין המוצרים שתשווק Telepath נמנים: אוזניות Bluetooth אל חוטיות, דבוריות לרכב Bluetooth, (קבועות וניידות), מתאמים למחשב ולסלולר Bluetooth וכל ציוד ה- Bluetoothהמאפשר סביבת עבודה ללא חוטים למשרד ולבית.
 
יצחק ליטמן, מנכ"ל Telepath: "שיתוף הפעולה שנחתם בין Telepath ומוטורולה יסייע לצרכן ליהנות ממוצרים, זמינים ובמחירים אטרקטיביים". כמוכן, בכוונת החברה לצאת בתקופה הקרובה בקמפיין ובקידום מכירות ספציפי למגזרים שלדעת החברה, טכנולוגיית הבלו-טות' יכולה לעניין.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

היי טק
בעלי עניין  
דייסון עושה גלים  
צעצועים לעשירים