ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
שלושת האופים משיקה סדרת פיצות קפואות לייט
היקף ההשקעה כ-1 מיליון שקל. הפיצה אמורה להכיל 33% פחות מכמות השומן ומכמות הקלוריות בפיצה רגילה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
12/10/2004 14:22
מתרחבת מגמת הכנסת המזונות מופחתי השומן גם במזון המהיר. חברת "שלושת האופים" של Neto נמצאת בשלבים אחרונים בפיתוח סדרת פיצות לייט שעתידות להיות מושקות בתחילת 2005.
 
היקף ההשקעה בפיתוח מוערך בלמעלה מ -1 מיליון שקל. סדרת הפיצות החדשה תכלול פיצות משפחתיות ופיצות אישיות והינה צעד ראשון בכניסתה של החברה לתחום המוצרים מופחתי השומן והקלוריות, תחום אותו מתכננת החברה לפתח ולחזק בעתיד.
 
לדברי המשווקים הפיצה של החברה אמורה להכיל 33% פחות מכמות השומן ומכמות הקלוריות בפיצה רגילה. Neto מייצרת ומשווקת את המותגים "טיבון ויל", דלי דג", "שלושת האופים", ארוחות נודלס ו-"מגי'ק".
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...