 |
ארבעה חודשים לאחר השקתו נכנס אתר האינטרנט NRG מעריב לתחום ה-E-commerce עם השקת זירת סחר אלקטרוני תחת השם NRG שופס. הערוץ יעלה לאוויר ביום שני, ה-11 באוקטובר. NRG שופס יציע מגוון של כ-2,000 מוצרים באמצעות מכירות פומביות וקבוצתיות ביותר מ-25 קטגוריות של מוצרים, החל ממוצרי חשמל, אלקטרוניקה בידורית, ציוד תקשורת וטלפון, ציוד לסביבת המחשב, אביזרים לרכב, וכלה במוצרים ואביזרים לתינוקות ולילדים, קוסמטיקה, טואלטיקה, ריהוט משרדי, כלי בית ועבודה, ריהוט ומוצרים לגינה, שעונים, משקפיים, תכשיטים ואופנה. האתר יציע גם מגוון רחב ואטרקטיבי של רמות מחירים. באתר ייקחו חלק פעיל ספקים מהשוק הישראלי כגון : ניופאן, תדיראן אמפא, HP,קריסטל, כלנית ועוד. צרכני NRG שופס ייהנו מאתר מאובטח. תפעול האתר ייעשה על-ידי חברת GBU בראשות אופיר ליבשטיין ורונן אברהמי . "ההחלטה להיכנס לתחום הסחר האלקטרוני, נגזרת מהאסטרטגיה של NRG מעריב להציע לגולשיו עולם רחב של תוכן, כשהסחר האלקטרוני מהווה מרכיב נוסף במכלול" אומר שאולי אלימלך, מנכ"ל NRG מעריב. והוסיף, "קניות באינטרנט וחיפוש מידע צרכני הופכים לחלק משמעותי במטרות הגלישה של הישראלים והפעלת זירת סחר הנה מהלך טבעי עבורנו כאתר תוכן מתקדם". לדברי אלימלך, קצב הצמיחה של תחום הסחר האלקטרוני הינו מהגבוהים ברשת. אלימלך מעריך, כי פעילות הסחר האלקטרוני בישראל מגלגלת כמיליארד וחצי שקל בשנה, היקף שהולך וגדל בהתמדה. "בכוונת NRG שופס לתפוס נתח משמעותי בשוק זה ולהפוך לאחד משלוש זירות הסחר האלקטרוני המובילות בישראל עד סוף 2005" .
|
 |
 |
 |
 |
|
|