ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קשת מובילה את טבלת האזכורים בעיתונות היומית
34% מהאזכורים של הזכייניות נגעו לנושא התוכניות והרייטינג
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
10/10/2004 16:32
זכיינית ערוץ 2, "קשת", מובילה את טבלת האזכורים בעיתונות היומית עם 160 כותרות, זאת לעומת הזכיינית "רשת" עם 145 כותרות ו"טלעד" עם 137 כותרות. כך עולה מנתוני יפעת מחקרי מדיה מתקדמים המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות". המחקר התבצע על תדמית שלוש זכייניות ערוץ 2 בעיתונות היומית המובילה (מעריב, ידיעות אחרונות, הארץ, גלובס), בין החודשים ינואר עד אמצע חודש אוגוסט 2004.
 
במסגרת המחקר נותחה התדמית של כל זכיינית שהופיעה בכותרות או בכותרת משנה של הכתבה לפי הערכה (חיובי/שלילי/נטרלי) ותחום (פעילות עסקית, רגולציה, פעילות למען הקהילה ועוד). ברשימת האזכורים החיוביים, תופסת "קשת" את המיקום הראשון עם 88 אזכורים חיוביים, "טלעד" תופסת את המיקום השני עם 65 אזכורים חיוביים ואילו "רשת" בעלת 58 אזכורים חיוביים.
 
34% מהאזכורים של הזכייניות בכותרות נגעו לנושא התוכניות והרייטינג, כאשר האזכורים בנושא זה היו חיוביים במרביתם. הכותרות הבולטות בתחום יוחסו לתוכנית "כוכב נולד", סרט התעודה על אילן רמון, תוכניתו של חיים הכט, מופע הצדעה לנעמי שמר, בולדוזר ודירוגי רייטינג.  נושא המכרז ונושא הפעילות העסקית היו השניים בגודלם בכותרות ותפסו כ-22% כל אחד.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...