/images/archive/gallery/157/039.jpgמכשיר ריצה
יחסי ציבור
סטודיו C ו"הולמס פלייס" מציעות תוכניות הרזיה לנשים
סטודיו C משיקה את "דיאט C", והולמס פלייס משיקה "לא ירדת לא שילמת"
דפדף בכלכלה
יעל גרוס 10/10/2004 13:10
אחרי החגים: מכוני הכושר מתגברים את קטגוריית הדיאטה. רשת סטודיו C משיקה את דיאט C - דיאטה הפונה לנשים בלבד.
השקת דיאט c שפותחה ע"י סטודיו c ועמית גנור דיאטנית קלינית מנהלת מחלקת הדיאטה. תלווה בקמפיין פרסום בהיקף כ-2 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס DArcy. רשת סטודיו C מונה כיום 26 סניפים ברחבי הארץ. לסטודיו C כ-18 אלף לקוחות והיא מעסיקה 350 עובדים.
רשת מכוני כושר נוספת שיוצאת בקמפיין, "הולמס פלייס". בקמפיין תוכנית הרזיה למועדוני הולמס פלייס ושייפ עם הסיסמא "זזים ומרזים 2004", הקמפיין יעלה באמצע חודש אוקטובר בעלות כוללת של כ-800 אלף שקל.
תוכנית ההרזיה מדברת על הרזיה בתקופה שלאחר החגים במשך 3 חודשים - 4 ק"ג פחות - לא ירדת לא שילמת. תוכנית ההרזיה עולה בשיתוף ובחסות חברת סוכרזית.
לרשת "הולמס פלייס" שישה מועדונים פעילים בארץ . כמו כן, לרשת "הולמס פלייס", חברת בת הנקראת רשת מועדוני "שייפ" המונה בארץ שבעה סניפים. מספר המנויים בשתי הרשתות עומד על כ- 45 אלף מנויים.