הכוכב יוביל קמפיין לשירות חדש, בהשקעה של 2.5 מיליון דולר
דפדף בכלכלה
מיטל זדה 10/10/2004 12:31
המותג הסלולרי Esc יוצא בקמפיין חדש לשירות אפקטים קוליים חדש -Esc FX, בהשקעה של 2.5 מיליון דולר. הקמפיין, באמצעות אדלר-חומסקי-ורשבסקי, בכיכובו של השחקן האמריקאי, מייקל ווינסלו שהשתתף בסרטי "האקדמיה לשוטרים מתחילים".
במקביל לעליית הקמפיין תעלה בתחנות הרדיו גרסת היפ-הופ לשיר "היי יו-יה" של כוורת בביצוע משותף של מייקל ווינסלו ומומי לוי. לקמפיין קדמו טיזרים קצרים והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה ב- 11.10.04, למשך שבועיים.
הסרטון מציג פרודיה על עברו של ווינסלו ככוכב הוליוודי, כאשר במרכז הסרטון שוברת שיחת טלפון את שגרת יומו של ווינסלו המנקה את ביתו המלא במזכרות מהתקופה הזוהרת. מעבר לקו נשמע גיל קופטש המציע לווינסלו להיות האיש שמאחורי האפקטים בשירות החדש. במהלך השיחה מנסה ווינסלו לעשות רושם על קופטש, זאת באמצעות אפקטים קוליים וחיקויים שהוא משמיע.