/images/archive/gallery/131/530.jpgלוגו בנק המזרחי
יחצנות
בנק המזרחי: גידול של 27% במספר הלקוחות ב"מבצע ההצטרפות"
ההצטרפות חלה בכל הערוצים הישירים, וכיום עומד מספרם על למעלה מ-280 אלף לקוחות
דפדף בכלכלה
טל פמסון 10/10/2004 9:13
בבנק המזרחי מרוצים מ"מבצע הצטרפות" שהתקיים בחודשי הקיץ. בסיומו של המבצע שהתקיים מתברר, כי הערוצים הישירים של הבנק רשמו גידול של למעלה מ-27% במספר המנויים עליהם, וכיום עומד מספרם על למעלה מ-280 אלף.
ההצטרפות של המנויים חלה בכל הערוצים הישירים, ובהם: "מזרחי בסלולרי" ו"מזרחי במייל", אם כי עיקר הגידול נרשם בשני ערוצים: "מזרחי בטלפון" (ה"קול סנטר") ו"מזרחי באינטרנט", שלהם הצטרפו במהלך המבצע כ-60 אלף מנויים. את הגידול המרשים ביותר השיג "מזרחי בטלפון" שמספר המנויים עליו גדל בלמעלה מ-60% בתקופה של שלושה חודשים.
לדברי אסף לשץ, מנהל סקטור בנקאות ישירה: "ערוצי הבנקאות הישירה מאפשרים ללקוחות לפעול בחשבונותיהם מכל מקום שירצו כאשר נחסך מהם הצורך להגיע פיסית לסניף. ככל שתלך מגמה זו ותתרחב יוכלו עובדי הסניפים להתפנות למתן שירות טוב יותר ללקוחות בדגש על בניית "סל אישי" לכל לקוח".