 |
/images/archive/gallery/179/238.jpg מוי כיף
יחצנות  |
|
קוסמופארם צופה: המכירות ב-2004 - 100 מיליון שקל |
|
החברה שמייצרת את המותגים קרמה, כיף, בייבי כיף ואורביטול תגדיל את מכירותיה ב-40% לעומת 2003 |
|
|
 | דפדף בכלכלה |  | |
טל פמסון 4/10/2004 14:43 |
|
|
|
|
 |
חברת קוסמופארם צופה כי תסיים את שנת 2004 עם מחזור מכירות של 100 מיליון שקל – גידול של 40% לעומת 2003. בשנת 2003 סיימה קוסמופארם עם מחזור מכירות של 72 מיליון שקל - גידול של כ-60% לעומת 2002. קוסמופארם נוסדה בשנת 1998 כחברת טואלטיקה וקוסמטיקה מתשלובת סנו והיא מייצרת ומשווקת את המותגים קרמה, כיף, בייבי כיף ואורביטול. ומאז תחילת השנה הוציאה החברה על פרסום מותגיה השונים כ-20 מיליון דולר במחירי מחירון, על פי נתוני יפעת בקרת פרסום השקיעה החברה מאז תחילת השנה כ-20 מיליון דולר בפרסום המותגים (מחירי מחירון - המחירים בפועל נמוכים בכ-60%). תחת המותג קרמה הושקו עד היום תחליב רחצה, פילינג לשימוש יומיומי, מגבונים להסרת איפור, קרם גוף וסדרת המוצרים כוללת 13 מוצרי טיפוח לשיער בהם שמפו, מרכך וקרם לחות ללא שטיפה. על פי נתוני יפעת הושקע במהלך השנה בפרסום המותג סכום של כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון. הדמות המובילה את המותג היא השחקנית האיטלקיה סברינה פאבריצ'י.
מותג הביניים "כיף" של החברה זכה לרענון ומתיחת פנים משמעותית במהלך הקיץ האחרון. במהלך הושקע סכום כולל של כ-9.5 מיליון דולר, דבר שהצליח להגדיל את נתח השוק של "כיף" בתחום תחליבי הרחצה והשמפו וכניסה ראשונה של קוסמופארם לקטגוריה חדשה - הדאודורנטים. המותג כיף מאפשר לקוסמופארם להגיע לקהלי יעד רחבים במיוחד. מי שנבחרה להוביל את הקמפיין היא לואיסיאנה לופילטו, המככבת בסדרת הטלוויזיה "המורדים". לדברי לנדסברג, "לופליטו נבחרה הודות פופולריות הרבה שלה בישראל ולכך שהיא מדברת לא רק אל הנערות אלא גם לאימהות שלהן ולכן היא חוצת קהלים".
"בייבי כיף" הוא מותג מוצרים לתינוקות הכולל אל סבון, שמן תינוקות נוזלי וג'ל, שמפו, טלק, מגבונים ומשחה נגד גירויים. האסטרטגיה התקשורתית נשענה על ערכים אמוציונליים של בילוי זמן איכות של ההורים עם הילדים במקום להשתמש בהסברים מדעיים מעורפלים. מאז תחילת השנה הושקעו בפרסום המותג כ-222 אלף דולר. ולבסוף, המותג משחת השיניים "אורביטול" של קוסמופארם. נתח השוק של קוסמופארם בתחום משחות השיניים עומד על 7.6% ונתח השוק של אורביטול וויטנינג ו-אורביטול וויטנינג אלפיין פרש, הגיעו בחודש האחרון ל-44% נתח שוק, כך עולה מנתוני דו"ח נילסן אוגוסט 2004. מאז תחילת השנה הושקעו בפרסום המותג כחצי מיליון דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|