ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
אופנת אביגדור משיקה את המותג Free Style AVG
במסגרת המיתוג: שני תת מותגים, babies -AVG ו-kids-AVG שישווקו ב-4 חנויות הרשת ובחנויות אופנה אחרות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
4/10/2004 14:09
חברת בגדי הילדים אביגדור (AVG) נכנסת לתחום הנוער. החברה משיקה את Free Style AVG – מותג בגדים לבני נוער בעיצוב ספורטיבי-בייסיק.
 
אופנת "אביגדור" עברה לאחרונה תהליך אינטנסיבי של מיתוג, במסגרתו שינתה החברה את שמה ל- AVG ויצרה שני תת מותגים, babies -AVG ו- kids-AVG המיועדים  לקהל המטרה המסורתי שלה. הקולקציה המיועדת לנוער תחת השם AVG Free Style תשווק ב-4 חנויות הרשת של החברה ובחנויות אופנה מובחרות ברחבי הארץ, כאשר ב-20 מהן היא תבודל במתכונת של "חנות בתוך חנות" באמצעות באנרים ואמצעים גרפיים אחרים הלקוחים מהקמפיין.
 
ב- AVG מעריכים כי המותג יגדיל את הכנסות החברה עד תחילת 2005 בכ-50% אחוזים. החדרת המותג החדש מתבצעת באמצעות משרד הפרסום "נחמני-צפריר" ומלווה בקמפיין תחת הסיסמה "AVG Free Style- הכל הולך", שבו משתתפת בין השאר זוהר וופצ'ק, אחותו של ליאור מילר.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...