ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
סקאל פותחת רשת אופנה נוספת לילדים שתתמחה בשיווק מותגים
"אמפוריום קידס", תיפתח בקניון ארנה בהרצליה, ותציע למכירה את המותגים "פולו" ראלף לורן וטימברלנד
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
4/10/2004 8:59
סקאל ספורט פותחת תת-רשת אופנה חדשה לילדים, בשם "אמפוריום קידס", שתתמחה בשיווק מותגים. החנות הראשונה תיפתח בקניון ארנה בהרצליה, על שטח של 60 מ"ר, ותציע למכירה את המותגים "פולו" ראלף לורן ו טימברלנד. הרשת תפעל במקביל לרשת "סקאל קידס" שמפעילה סקאל, המתמחה באופנת ספורט ואופנה בסגנון יומיומי.
 
החנות החדשה תכלול פריטי לבוש לבנים ולבנות, בגילים שנתיים עד 16, ותשווק מגוון רחב של אביזרי אופנה של פולו וטימברלנד לילדים, כמו נעליים, תיקים וכובעים. קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של סקאל ספורט, מסר כי "מדובר בקונספט חדש בארץ: רשת יוקרתית-סלקטיבית לילדים, שתשווק מותגים מבתי-האופנה המובילים בעולם.
 
הקונספט החדש ייצור בידול של המותגים פולו ראלף לורן וטימברלנד משאר המותגים הבינלאומיים לילדים הנמכרים בסקאל קידס, ונחשבים למותגי אופנה בסגנון ספורטיבי, כמו קדס, ריבוק, נייקי ואחרים ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...