ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
יוניליוור: "ההתמקדות במותגי הליבה השתלמה"
החברה מדווחת על גידול משמעותי בנתחי השוק של מותגי הטיפוח "בדין" ו"דאב"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
3/10/2004 16:29
חברת יוניליוור ישראל מדווחת על גידול משמעותי בנתח השוק של מותגי טיפוח הבית והטיפוח האישי, HPC, הודות להתמקדות במותגי הליבה – "דאב" ו"בדין".

מנתוני נילסן לאוגוסט 2004, עולה כי החברה הגדילה משמעותית את נתח השוק שלה בתחום מרככי הכביסה עם  בדין, שהגיע לנתח שוק של 40% באוגוסט 2004.  בתקופה המקבילה אשתקד עמד נתח השוק של בדין על 29% בלבד – גידול של 28%. 

יצוין, כי שוק מרככי הכביסה נאמד ב-130 מיליון שקל בשנה, על-פי נתוני נילסן, וגדל בשנה האחרונה ב-4.5% (השוק הכללי נאמד בכ-207 מיליון שקל בשנה).

הגידול של בדין נזקף למהלך השיווקי שהובילה יוניליוור בשנה האחרונה עם השקת שפה תקשורתית ייחודית חדשה לבדין. המהלך לווה בקמפיין פרסום תחת הסיסמה: "עולם הבדים של בדין", בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.

מנתוני נילסן עולה עוד כי העלייה של בדין, היתה על חשבון המתחרים: סוד סופט של הנקל ירדה מ-32% באוגוסט 2003 ל-24.6% באוגוסט 2004, נקה סופט ירדה מ-10% ל-9% ואילו סנו מקסימה עלתה מ-11.6% ל-17.6%.

עוד מציינים בחברה כי ברבעון האחרון, זינק גם דאב. הגידול של המותג ברבעון הסתכם ביותר מ-100%, ובמהלך השנה בכ-75%.
 
הודות לכך חדר דאב למעגל החמישייה הפותחת של מוצרי השמפו בישראל, עם נתח של 8% באוגוסט . בתקופה המקבילה אשתקד, עמד נתח השוק שלו על 2.5% בלבד.
 
מדוח נילסן (אוגוסט 2004), עולה כי שמפו דאב הצליח בשנה החולפת לעקוף את המותגים הרבל הסנס, קרליין, קרמה ונקה, שירדו בנתחיהם.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...