 |
חברת יוניליוור ישראל מדווחת על גידול משמעותי בנתח השוק של מותגי טיפוח הבית והטיפוח האישי, HPC, הודות להתמקדות במותגי הליבה – "דאב" ו"בדין".
מנתוני נילסן לאוגוסט 2004, עולה כי החברה הגדילה משמעותית את נתח השוק שלה בתחום מרככי הכביסה עם בדין, שהגיע לנתח שוק של 40% באוגוסט 2004. בתקופה המקבילה אשתקד עמד נתח השוק של בדין על 29% בלבד – גידול של 28%.
יצוין, כי שוק מרככי הכביסה נאמד ב-130 מיליון שקל בשנה, על-פי נתוני נילסן, וגדל בשנה האחרונה ב-4.5% (השוק הכללי נאמד בכ-207 מיליון שקל בשנה).
הגידול של בדין נזקף למהלך השיווקי שהובילה יוניליוור בשנה האחרונה עם השקת שפה תקשורתית ייחודית חדשה לבדין. המהלך לווה בקמפיין פרסום תחת הסיסמה: "עולם הבדים של בדין", בהשקעה של כ-2 מיליון שקל.
מנתוני נילסן עולה עוד כי העלייה של בדין, היתה על חשבון המתחרים: סוד סופט של הנקל ירדה מ-32% באוגוסט 2003 ל-24.6% באוגוסט 2004, נקה סופט ירדה מ-10% ל-9% ואילו סנו מקסימה עלתה מ-11.6% ל-17.6%.
עוד מציינים בחברה כי ברבעון האחרון, זינק גם דאב. הגידול של המותג ברבעון הסתכם ביותר מ-100%, ובמהלך השנה בכ-75%. הודות לכך חדר דאב למעגל החמישייה הפותחת של מוצרי השמפו בישראל, עם נתח של 8% באוגוסט . בתקופה המקבילה אשתקד, עמד נתח השוק שלו על 2.5% בלבד. מדוח נילסן (אוגוסט 2004), עולה כי שמפו דאב הצליח בשנה החולפת לעקוף את המותגים הרבל הסנס, קרליין, קרמה ונקה, שירדו בנתחיהם.
|
 |
 |
 |
 |
|
|