ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
זהב ל"הגלויה של שלי" בתחרות פרסום בינלאומית
מדליית הזהב ניתנה לחברה בקטגורית האופנה, עבור גלוית הולוגרמה שעוצבה לקסטרו
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
3/10/2004 15:31
חברת "הגלויה של שלי" זכתה במדליית זהב בתחרות הפרסום הבינלאומית למדיית הגלויות.
 
הפרס ניתן בקטגורית האופנה לגלוית הולוגרמה שעוצבה עבור חברת קסטרו. הגלויה זכתה גם במקום השלישי במסגרת קמפיין השנה (3rd Grand Prize).
 
יצוין כי הרעיון והקונספט לגלויה ניתן על-ידי הגלויה של שלי, כאשר את עיצוב הגלויה ביצע משרד הפרסום ראובני פרידן.
 
התחרות, המאורגנת על-ידי ארגון (IFA (International Freecard Alliance, התקיימה זו השנה הרביעית במילאנו והשתתפו בה 29 מדינות, בהן: סין, אוסטרליה, יפן, צרפת, גרמניה, הולנד ועוד.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...