 |
חברת "הגלויה של שלי" זכתה במדליית זהב בתחרות הפרסום הבינלאומית למדיית הגלויות. הפרס ניתן בקטגורית האופנה לגלוית הולוגרמה שעוצבה עבור חברת קסטרו. הגלויה זכתה גם במקום השלישי במסגרת קמפיין השנה (3rd Grand Prize). יצוין כי הרעיון והקונספט לגלויה ניתן על-ידי הגלויה של שלי, כאשר את עיצוב הגלויה ביצע משרד הפרסום ראובני פרידן. התחרות, המאורגנת על-ידי ארגון (IFA (International Freecard Alliance, התקיימה זו השנה הרביעית במילאנו והשתתפו בה 29 מדינות, בהן: סין, אוסטרליה, יפן, צרפת, גרמניה, הולנד ועוד.
|
 |
 |
 |
 |
|
|