 |
במהלך חודש אוגוסט, נכנסו בממוצע 611 צופים לפרסומות האינטראקטיביות ששודרו בפריים של ערוץ 2. כך על-פי נתוני חברת EMTV, שהחלה לפרסם את מדד תגובות הצופים לפרסומות האינטראקטיביות. באוגסט, שהינו החודש הראשון למדד, שודרו פרסומות אינטראקטיביות בקטגוריות שונות בהן: תחום התקשורת – שכלל לדוגמא את הפרסומת לאינטרנט המהיר של חברת הכבלים HOT, הפרסומת לחברת סלקום ולאינטרנט זהב; תחום המזון, שכלל לדוגמא את הפרסומת האינטראקטיבית של ביסלי ועוד. הפרסומות האינטראקטיביות, בהן יכולים לצפות מנויי חברות הכבלים והלווין באמצעות השלט הדיגיטלי, מקבלים הצופים אפשרות לצפות במסכי מידע נוספים, להקיש נתונים אישיים ואף להשתתף במשחקים נושאי פרסים. מנתוני EMTV עולה כי לפרסומות בתחום התקשורת, נכנסו 1170 צופים; לפרסומות בתחום הקוסמטיקה, נכנסו 1040 צופים; לפרסומות בתחום המזון, נכנסו 520 צופים; לפרסומות בתחום הרכב, נכנסו 390 צופים; לפרסומות בתחום הפיננסי, נכנסו 292 צופים; ולפרסומות בתחום המנויים וההתרמות, נכנסו 260 צופים. יצוין כי ל-EMTV הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת NDS, מהמובילות בעולם בתחום הטלוויזיה האינטראקטיבית. על בעלי המניות בחברה נמנים: קבוצת יונה, אריה רוטנברג וצבי (שישקו) פרידמן (לשעבר בעלי קשר-בראל) ומנהלי החברה, גיל דוידוביץ' ושמעון כהן.
|
 |
 |
 |
 |
|
|