אושפירסום
את מי אנשי ענף הפרסום היו רוצים לארח בסוכה? התשובות המפתיעות לפניכם
שוני ריבנאי, מבעלי באומן-בר-ריבנאי, תמיד שמח לערבב בין החיים האישיים למקצוע. "הייתי מזמין אנשי קריאייטיב כדי לדבר איתם על איך אפשר לעשות פרסום שונה. משהו חדש, טרי. חוץ מזה, הייתי מזמין גם את נחום טבת הפסל. כרגע אני מאוד מתעניין בנושא והייתי שמח לדבר איתו ערב אחד".
גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב, יכול לשקול הסבה מקצועית לתחום השידוכים. "הייתי מזמין את יו הפנר וויקי כנפו. לדעתי היא יכולה לתת להפנר מספר עצות בנושאי פורנו. צמד נוסף שהייתי מארח - מרתה סטיוארט וגונן שגב. סתם כדי שיוכלו להחליף בינהם מתכונים לקראת המאסר המתקרב. הזוג השלישי שהאינטראקציה ביניהם יכולה להיות מעניינת הוא דודי אפל וישו. מעניין לראות אם אפל יכול לייעץ לישו איך להראות צלוב ועדיין להמשיך להרוויח".

יו הפנר. "עצות מויקי כנפו" צילום: רויטרס

דודי אפל. "להראות צלוב ולהרוויח" ברק פכטר
"שלומית בונה סוכה"
עדכון אחרון : 29/9/2004 11:10