ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
ד"ר פישר משקיעה 3 מיליון דולר בשיווק תכשירים עם צמחי מרפא
מדובר ב-60 מוצרים שונים בקטגוריות של שמפו . מנכ"ל החברה: שוק השמפו בישראל מגלגל כ-400 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
רונית מורגנשטרן
28/9/2004 9:20
תשלובת ד"ר פישר משיקה בימים אלה סדרת תכשירים רחבה לכל המשפחה על טהרת צמחי מרפא, תחת המותג "ד"ר פישר צמחי מרפא". מדובר ב-60 מוצרים שונים בקטגוריות של שמפו ומעצב, אל-סבון עם לחות, אל-סבון ארומטי, קרם גוף וידיים, דיאודורנטים, מגבונים ועוד.
 
במסגרת כינוס המותגים שמבצעת החברה זה כשנתיים בתחום תכשירי הטואלטיקה תחת מותג הבית "ד"ר פישר", תמחק החברה גם את המותג "בוטניקס", שתחתיו שיווקה שמפו ומעצב על בסיס צמחי מרפא. לדברי משה זילברשטיין, מנכ"ל התשלובת, בפיתוח המותג הושקעו כ-2 מיליון שקל וכשנתיים של עבודת מחקר ופיתוח, ובשיווק המותג יושקעו כ-3 מיליון דולר.
 
לדבריו, שוק השמפו בישראל מגלגל כ-400 מיליון שקל, והוא צופה שסדרת צמחי המרפא תגיע לנתח שוק כספי של כ-10% משוק הטואלטיקה. סדרת המוצרים החדשה מיועדת גם ליצוא, ובימים הקרובים ייצא משלוח ראשון לקפריסין.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...