 |
חברת יורוקום, נציגת נוקיה בישראל, יוצאת בקמפיין לרגל פסטיבל Nokia nights, שיכלול מרתון סרטים ומסיבות במתחם הסינמה סיטי שבגלילות, בהשקעה של מיליון דולר. הפסטיבל נערך כחלק מהאסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה המכונה "שנת הצעירים". מנכ"ל יורוקום בישראל, אילן גרינבוים, מסר כי "קהל הנוער הינו קהל יעד אסטרגי וחשוב לחברה". גרינבוים הוסיף כי "יורוקום מנסה ולהתחבר לעולם התוכן של הצעירים באופן היעיל ביותר ושיטתה – הפסטיבל הנוכחי הינו הדרך הנכונה". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס/DARCY וחברת האינטראקטיב ARC (מקבוצת גלר-נסיס), יכלול פרסום בערוץ המוסיקה 24, בבתי הקולנוע ובאתרי אינטרנט.
|
 |
 |
 |
 |
|
|