ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אושר לשידור קמפיין ההסתדרות
הרשות השנייה אישרה את הגרסאות החדשות לסרטונים המציגים את מצבם של מקבלי שכר המינימום
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
27/9/2004 15:03
מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, אישרה לשידור את סרטוני הפרסומת החדשים שהוגשו על-ידי ההסתדרות שהינם חלק מהקמפיין להעלאת שכר המינימום וקצבאות הזקנה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מורדי-גורן, מתאר את מצבם של מקבלי שכר המינימום. 
 
כזכור, הרשות פסלה בשבוע שעבר תסריטים  לקמפיין שהוגשו על-ידי ההסתדרות ושעשו לדעתה שימוש  בביטויים הקובעים עמדה בנושאים שנויים במחלוקת ציבורית, כלכלית וחברתית.

ועדת הערר של המועצה, דנה כאמור בגרסאות החדשות שהוגשו על ידי ההסתדרות ואישרה את התשדירים שניתן לפרשם כקריאה להצטרפות להסתדרות.
 
יצוין כי בעקבות החלטת המועצה מאמש, פנתה ההסתדרות הבוקר לבג"צ בהודעה כי החלטת ועדת הערר בעניין התשדירים, מניחה את דעתה וכי אין היא עומדת על שידור הגרסאות הנוספות.
 
יו"ר ועדת הערר של מועצת הרשות השנייה, עו"ד נזי חלבי, מסר כי  "החלטת ועדת הערר משקפת את האיזון הראוי בין חופש הביטוי לבין הצורך למנוע עימותים בנושאים שנויים במחלוקת במסגרת פרסומות".
 
בהסתדרות הביעו סיפוק מן ההחלטה ומסרו: "כולם מבינים כי העלאת שכר המינימום תציל את הכלכלה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...