ראשי > כלכלה > כלכלה בארץ > כתבה
בארכיון האתר
עלייה של 4% במכירות רשתות השיווק ביוני-אוגוסט
הלמ"ס: במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה עלייה של 3.3% בחודשים יוני-אוגוסט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
שמוליק שלח
26/9/2004 10:46
ממשיך השיפור ברכישות רשתות השיווק. בחודשים יוני-אוגוסט נרשמה עלייה של 4%, בחישוב שנתי, בסך המכירות של רשתות השיווק. זאת, לאחר עלייה של 3.2% בשלושת החודשים מרס-מאי 2004. מכירות רשתות השיווק מגיעות לכ-40% מסך הצריכה הפרטית בישראל ולכן השיפור בהם מהווה אינדיקציה למגמת שיפור בצריכה הפרטית במשק.
 
גם במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על פי נתוני המגמה, עלייה של 3.3% בחישוב שנתי בחודשים יוני-אוגוסט. זאת, לאחר  יציבות בשלושת החודשים מרס-מאי 2004.
 
יצויין כי בנטרול גורמי עונתיות, ירדו מכירות רשתות השיווק בחודשי הקיץ בשיעור של כ-1.9% בחודשים יולי-אוגוסט. עם זאת, על סמך הנתונים המקוריים עלו המכירות ברשתות בשיעור ניכר של כ-8% בחודשי הקיץ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

בארץ
פסיקה עקרונית: תושבי המושב הם בעלי הקרקע  
אגד לא תעסיק יותר נהגים בחוזה אישי  
אחרי 3 רבעונים רצופים של ירידות - ענף הנדל"ן מתייצב  
עוד...