 |
ממשיך השיפור ברכישות רשתות השיווק. בחודשים יוני-אוגוסט נרשמה עלייה של 4%, בחישוב שנתי, בסך המכירות של רשתות השיווק. זאת, לאחר עלייה של 3.2% בשלושת החודשים מרס-מאי 2004. מכירות רשתות השיווק מגיעות לכ-40% מסך הצריכה הפרטית בישראל ולכן השיפור בהם מהווה אינדיקציה למגמת שיפור בצריכה הפרטית במשק. גם במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על פי נתוני המגמה, עלייה של 3.3% בחישוב שנתי בחודשים יוני-אוגוסט. זאת, לאחר יציבות בשלושת החודשים מרס-מאי 2004. יצויין כי בנטרול גורמי עונתיות, ירדו מכירות רשתות השיווק בחודשי הקיץ בשיעור של כ-1.9% בחודשים יולי-אוגוסט. עם זאת, על סמך הנתונים המקוריים עלו המכירות ברשתות בשיעור ניכר של כ-8% בחודשי הקיץ.
|
 |
 |
 |
 |
|
|