ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קרייזי ליין בקמפיין חדש
יעל אבקסיס, סמדר קלצ'ינסקי ומיכל הנינג יובילו את הקמפיין לרשת האופנה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
26/9/2004 10:13
רשת האופנה קרייזי ליין, יוצאת בקמפיין פרסום לקולקציית סתיו חורף 2004/5, תחת הסיסמה: "יותר אישה מאי פעם".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון, יכלול עיתונות, שלטי חוצות וקטלוג, בהיקף של כחצי מיליון דולר.
 
את הקמפיין תוביל, זו השנה החמישית, יעל אבקסיס, כשאליה מצטרפות השנה סמדר קלצ'ינסקי ומיכל הנינג.
 
מהחברה נמסר כי "שלושתן שחקניות, דוגמניות , נשים עובדות ומעל לכל אמהות במשרה מלאה. הן משקפות את הנשים האמיתיות הבשלות והאסרטיביות, ואפשר לומר שהן חיות את הסיסמא  - 'יותר אישה מאי פעם'.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...