ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
תקציב חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל, עובר לפובליסיס
התקציב שטופל עד כה בפלד מוערך בכשני מיליון דולר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
23/9/2004 11:29
חברת לוריאל העבירה את תקציב הפרסום של חטיבת מוצרי היוקרה למשרד הפרסום פובליסיס-אריאלי . התקציב, שמוערך בכ-2 מיליון דולר, עובר לפובליסיס לאחר מספר שנים בהן טופל במשרד הפרסום פלד. יצויין כי פובליסיס מטפל במותג לנקום בחטיבת מוצרי היוקרה, כאשר גם תקציב זה מוערך בכ-2 מיליון דולר.
 
לאחר השינוי, צפוי פובליסיס להחזיק קרוב ל-80 אחוז מהתקציב הפרסום של לוריאל. בנוסף לאריאלי-פובליסיס, מחזיקים גם משרדי הפרסום גיתם/BBDO ומקאן אריקסון בחלק מתקציב הפרסום של החברה. תקציב המדיה של לוריאל שטופל עד כה בחברת אופטימדיה (מקבוצת פובליסיס) יעבור החל מתחילת שנת 2005 ליוניברסל (מקבוצת מקאן אריקסון).
 
דורית וידבסקי, דוברת לוריאל, מסרה: "חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל משלימה בזאת מהלך בין-לאומי שבמסגרתו מטופלים כל מותגי חטיבת היוקרה במשרדי פובליסיס". וידבסקי מוסיפה שלא צפוי שינוי באסטרטגייה השיווקית של החטיבה כתוצאה ממעבר התקציב לפובליסיס. 
 
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...