מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יגדלו ב-15%-10% לעומת תקופת החג אשתקד
דפדף בכלכלה
רונית מורגנשטרן 14/9/2004 8:54
תקופת החגים ידועה כאחת מתקופות השיא במכירת בשמים, והשנה תוציא משפחה כ-165 שקל בממוצע על מוצרי בישום, טיפוח ואיפור-15% יותר מאשתקד. מכירות מוצרי הטיפוח, התמרוקים וחבילות השי בתקופת החגים יגדלו ב-15%-10% לעומת תקופת החג אשתקד, ויסתכמו בכ-250 מיליון שקלים. כך מסר יהודה בראון, יו"ר ענף התמרוקים בהתאחדות התעשיינים ומנכ"ל אינטרקוסמא. בראון הוסיף כי מכירת מוצרי הקוסמטיקה מתוצרת כחול-לבן בלבד תגדל בתקופת החגים בכ-10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, ותסתכם בכ-44 מיליון שקל.
זאת בשל המבצעים האטרקטיביים של חברות הקוסמטיקה ואווירת היציאה מהמיתון, המעודדת את הצרכן "להתפנק" ולרכוש מוצרי קוסמטיקה בחג. בראון ציין כי 70% מסך המכירות השנתיות של הבשמים היוקרתיים וכ-30% ממכירות התמרוקים מתבצעים בתקופות החגים - פסח וראש השנה. המכירות השנתיות של הקוסמטיקה מסתכמות בכ-850 מיליון שקל.