ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
מותג חדש לילדים: "טולי בלבולי" בהשקעה של מיליון דולר
חברת קלסיקלטת ודנה דבורין משיקים המותג בשיתוף עם "טויס אר אס"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
יעל גרוס
12/9/2004 17:20
חברת קלסיקלטת ודנה דבורין משיקים מותג חדש לילדים בשם "טולי בלבולי" בהשקעה ראשונית של מיליון דולר. המותג כולל סדרת מוצרים לילדים בתחומים שונים: קלטות, בובות, עיתון, מחזמר, ספר ומשחקי מחשב.
 
השקת השלב הראשון נעשתה בשיתוף פעולה עם רשת "טויס אר אס" שתתמוך במותג באמצעות קמפיין ופעילויות קד"מ בסניפי הרשת  בהמשך ישתפו קלסיקלטת ודבורין פעולה עם גופים נוספים. המותג החדש המיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שבע  הינו פרי יוזמתה של דבורין. חברת "קלאסיקלטת" השקיעה את ההשקעה הראשונית במותג ומוציאה לשוק בימים אלה קלטת חדשה - "טולי בלבולי בארץ פטפטת".
 
עד סוף שנת 2005 יושקו בנוסף לקלטות הוידאו על פי שלבים: בובת "טולי בלבולי", מחזמר לילדים שיספר על מסעה של טולי בלבולי לארץ פטפטת, ספר אינטראקטיבי - במסגרתו הילדים יהיו שותפים בבניית העלילה, עיתון לילדים ומשחקי מחשב.
 
דנה דבורין עוסקת בתכנים בידוריים לילדים למעלה מ-15 שנים. בעברה היתה מנחה בערוץ 2 בערוץ 1 ובערוץ הילדים (6 שנים), וכן כיכבה במחזות זמר בתפקידים ראשיים. שוק קלטות הילדים מוערך ב-40 מליון שקל בשנה.


תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...