ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
כפרונה, אנחנו בברנז'ה
שבוע אחרי הגמר הגדול ואבי וג'ולי עדיין לא קיבלו קמפיין. בשלמור-אבנון-עמיחי הרימו את הכפפה והכינו עבורנו מודעות פרסום לחביבי הקהל - לשיפוטכם
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
9/9/2004 10:38
כפרונה ובון-בון, או בשמם המולד אבי וג'ולי, אומנם הסתפקו ב-50 אלף שקלים ובתואר "חביבי הקהל", אך החשיפה לה זכו - עשויה להיות שווה הרבה יותר.
 
המפרסמים אומנם עדיין לא מתדפקים על הדלתות, אך גם לנו נראה שזו רק שאלה של זמן. עד שזה יקרה, פנינו למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, וביקשנו רעיונות לקמפיין שיהלום את כישורי הזוג.
 
הקופירייטרית המוכשרת- מיטל שקדי, והארט דיירקטור החרוץ גבי זלצמן, הכינו עבורנו שלוש מודעות פרסום שונות.
 
הערת המערכת - התמונות לחיצות ושווה לראות את המודעות בשלמותן.
אבי וג'ולי ממשיכים את מסורת אבסולוט  
אבי וג'ולי רצים לפתח תקווה  
אבי וג'ולי. כבר לא צריך דיאטה
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...