 |
כפרונה ובון-בון, או בשמם המולד אבי וג'ולי, אומנם הסתפקו ב-50 אלף שקלים ובתואר "חביבי הקהל", אך החשיפה לה זכו - עשויה להיות שווה הרבה יותר. המפרסמים אומנם עדיין לא מתדפקים על הדלתות, אך גם לנו נראה שזו רק שאלה של זמן. עד שזה יקרה, פנינו למשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, וביקשנו רעיונות לקמפיין שיהלום את כישורי הזוג. הקופירייטרית המוכשרת- מיטל שקדי, והארט דיירקטור החרוץ גבי זלצמן, הכינו עבורנו שלוש מודעות פרסום שונות. הערת המערכת - התמונות לחיצות ושווה לראות את המודעות בשלמותן.
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
אבי וג'ולי ממשיכים את מסורת אבסולוט
|
|
 |
 |
אבי וג'ולי רצים לפתח תקווה
|
|
 |
 |
אבי וג'ולי. כבר לא צריך דיאטה
|
|
|