 |
רשת חנויות התכשיטים "אמארו", בעיצובה של המעצבת עירית גופר-ששון, מתרחבת: שתי חנויות חדשות יתווספו לרשת בקרוב, האחת בקניון ערים בכפר סבא והשניה בקניון גבעתיים, הנבנה בימים אלו.
החנויות יעוצבו בהתאם לחנות הקונספט של הרשת, הממוקמת בקניון ארנה בהרצליה, אשר עוצבה בידי עירית גופר-ששון ויהושע קסטיאל ומהווה מודל לכל חנויות הרשת. כ-600 אלף שקל יושקעו בפתיחת שתי חנויות אלו. בנוסף מקיימת הרשת מגעים לפתיחת חנויות נוספות בחיפה ובאשדוד. לדברי עירית גופר ששון ל"אמארו": "ההחלטה לפתוח חנויות נוספות נועדה לאפשר לצרכנים נוספים, שאוהבים את הסגנון של תכשיטי "אמארו" והאביזרים המעוצבים השונים, להיות נגישים אליהם בנקודות שיווק נוספות במיקומים שונים ברחבי הארץ". תכשיטי "אמארו" נמכרים במדינות רבות בעולם, כגון: ארה"ב, יפן, אנגליה, אירלנד, דרום אפריקה, צרפת, אוסטרליה, נורבגיה, בלגיה וספרד. בנוסף להתרחבות החברה בארץ, גם בחו"ל נפתחות חנויות חדשות ולאחרונה פתחה החברה 2 חנויות חדשות ביפן: חנות בשדה התעופה "הנדה" בטוקיו. שדה התעופה נחשב למרכז קניות מבוקש ביפן אשר החדירה אליו קשה וכרוכה ברשימת המתנה מכובדת. בנוסף בבית הכל בו, הנקרא "Isaten". החנות החדשה תמוקם בקומת המעצבים, בה יהיו חנויות של מעצבי על ול"אמארו" תהיה החנות בעלת השטח הגדול ביותר המתחם זה. היקף המכירות השנתי של "אמארו" עומד על יותר משני מיליון דולר ומבוסס בעיקר על יצוא לכל רחבי העולם, כאשר יפן היא הלקוחה העיקרית של הרשת. תכשיטיה ביפן משווקים ברשתות הגדולות כמו סבו, האנקיו, טאקשאיה, איזטאן, שינגוקו והנד שופ, ועם פתיחת החנות החדשה בשדה התעופה מגיע הרשת ל-14 חנויות הנושאות את השם "אמארו" ביפן. המכירות של "אמארו" לשוק היפני בלבד הסתכמו ב-2003 בכמיליון דולר.
|
 |
 |
 |
 |
|
|