ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
אסוואק זכה בתקציב הפרסום של הטוטו למגזר הערבי
התקציב הכולל גם את המותג "ווינר" והוא בהיקף 2 מיליון שקל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
2/9/2004 13:49
משרד הפרסום אסוואק זכה בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט למגזר הערבי.

התקציב כולל את המותגים "טוטו" ו"ווינר", בהיקף כ-2 מיליון שקל. בחמש השנים האחרונות טופל התקציב בפובליסיס סקטורס מקבוצת פובליסיס.

מנהל השיווק במועצה להסדר הימורים בספורט, חיים עורקבי, הסביר כי "השנה הוחלט בטוטו להכפיל את תקציב הפרסום של החברה למגזר הערבי ממיליון שקל לשני מיליון, מאחר שמועצת ההימורים הגיע למסקנה שקיים פוטנציאל משמעותי להגדלת המכירות של מוצריה במגזר זה. כבר היום מהווה המגזר 25% מכלל המכירות של שני המותגים - אחוז הגבוה מחלקו היחסי של המגזר באוכלוסייה".

אסווק הינו בבעלות אנשי הפרסום עבד מחז'נה וכאמל אבודהאש.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...