ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
נגב מציעה אריחים של המותגים קנזו, ורסצ'ה ובנטון
רשת נגב קיבלה לאחרונה את הזיכיון הבלעדי לשיווק וליבוא מוצרי החברות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
שגית פסטמן
30/8/2004 9:15
מעכשיו שמות כמו "קנזו", " ורסצ'ה" או "בנטון" לא יהיו רק שמות נרדפים למותגי אופנה או לבשמים, אלא גם לאריחים, ברזים, אסלות ואביזרי אמבט שונים. רשת נגב - רשת בנייה ושיפוץ הבית - קיבלה לאחרונה את הזיכיון הבלעדי לשיווק וליבוא מוצריהם.
 
בקולקציה של קנזו, המיוצרת על-ידי חברת וילורי בוך, ונושאת את השם "קנזו קימונו", מוצעים אריחים בגוונים חמים, המשלבים פסים ואלמנטים פרחוניים. אריחי הקרמיקה של ורסצ'ה, לרוב בגוני שמנת אך גם בצבע חום כהה, משלבים לעתים גם צורות גיאומטריות שונות.
 
קולקציית הקרמיקה של בנטון מציגה צבעוניות חזקה, בשילוב מוטיבים גרפיים כגון ריבועים, עיגולים וקווים. צבעי הקולקציה הם כתום, ירוק, צהוב וסגול-אינדיגו, המופיעים על אריחי קרמיקה חלקה לבנה. לדברי מנכ"ל נגב, אמיר רפפורט, "המגמה של שילוב מעצבים ידועים מתחום האופנה גם בתחומים אחרים תופסת תאוצה בעולם, ונגב שמה לעצמה למטרה להביא ללקוחותיה את הטרנדים האחרונים בעולם ".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...