/images/archive/gallery/107/941.jpgתמונת ארכיון
צילום: רענן כהן
מכירות רשתות השיווק עלו ב-6.4% במאי-יולי
הלמ"ס: למרות האטה בצריכה הפרטית, במכירות רשתות השיווק נרשם שיפור של כ-0.5% בכל חודש (נתוני מגמה) בין החודשים מאי עד יולי. מכירות המזון ברשתות עלו ב-2.9% במאי-יולי
דפדף בכלכלה
שמוליק שלח 23/8/2004 12:56
שיפור מסויים חל בחודשים האחרונים במכירות רשתות השיווק. על פי נתוני המגמה שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודשים מאי-יולי 2004 נרשמה עלייה של 6.4%, בחישוב שנתי, במכירות רשתות השיווק. זאת, לאחר עלייה של 4% בשלושת החודשים פברואר- אפריל 2004.
העלייה עליה מדווח הלמ"ס מגיעה למרות הפרסומים בימים האחרונים על האטה בצריכה הפרטית. יצויין, כי העלייה ברכישות ברשתות השיווק חלה בחודשים מאי-יולי, בהם גדלו המכירות ב-0.5% בכל חודש (על פי נתוני המגמה). בחודש יולי עלו המכירות ברשתות ב-5.5% על פי הנתונים המקוריים (הכוללים השפעות עונתיות שאינן קשורות לתחום הצרכנות). זאת לעומת ירידה שבין 7% ל-0.5% (נתונים מקוריים) בחודשים אפריל עד יוני.
גם במכירות המזון של רשתות השיווק נרשם שיפור. על פי נתוני המגמה, עלו מכירות המזון ברשתות של 2.9% בחישוב שנתי בחודשים מאי-יולי 2004, לאחר ירידה של כ-1.2% בחישוב שנתי בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2004.