ראשי
>
כלכלה
>
פרסום ושיווק
> כתבה
בארכיון האתר
/images/archive/gallery/157/481.jpg
לוגו ג'ילט
ג'ילט בקמפיין לסדרת דיאודורנטים חדשה
מסקר שערכה החברה עולה כי 45% מהישראלים צריכים בתקופת הקיץ דאודורנט עם הגנה חזקה יותר
דפדף בכלכלה
NRG מעריב
23/8/2004 12:34
חברת ג'ילט, יוצאת בקמפיין פרסום חדש לסדרת הדאודורנטים "פאוור סטרייפ", תחת הסיסמה: "פאוור סטרייפ של ג'ילט סירייס – העוצמה היבשה".
הקמפיין עבר אדפטציה מקומית, באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין ויכלול טלוויזיה ופעילות קד"מ, בהיקף מדווח של כ-400 אלף דולר.
מהחברה נמסר כי "על-פי סקר שנערך עולה כי 45% מהישראלים ציינו כי על פי הרגשתם, בתקופת הקיץ הם צריכים דאודורנט עם הגנה חזקה יותר".
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                 
34.64%
לא מורידים את...
                 
11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                 
9.65%
עוד...
פרסום ושיווק
טיף וטף
אפקט הפחד
לחשוב יותר זה פשע
לאן אתה רץ?
עוד...