ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ג'ילט בקמפיין לסדרת דיאודורנטים חדשה
מסקר שערכה החברה עולה כי 45% מהישראלים צריכים בתקופת הקיץ דאודורנט עם הגנה חזקה יותר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
23/8/2004 12:34
חברת ג'ילט, יוצאת בקמפיין פרסום חדש לסדרת הדאודורנטים "פאוור סטרייפ", תחת הסיסמה: "פאוור סטרייפ של ג'ילט סירייס – העוצמה היבשה".

הקמפיין עבר אדפטציה מקומית, באמצעות משרד הפרסום פוגל-לוין ויכלול טלוויזיה ופעילות קד"מ, בהיקף מדווח של כ-400 אלף דולר.
 
מהחברה נמסר כי "על-פי סקר שנערך עולה כי 45% מהישראלים ציינו כי  על פי  הרגשתם,  בתקופת  הקיץ הם  צריכים דאודורנט  עם הגנה  חזקה יותר".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...