ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מרוול קוסמטיקה בקמפיין החדרה למוצרי הטיפוח
החברה תתמקד בשלב הראשון בתחום הבישום המיועד לפלח שוק ה- Upper Mass Market
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
18/8/2004 14:28
מרוול קוסמטיקה, יוצאת בקמפיין החדרה ראשון למוצרי החברה, המתמקד בשלב הראשון בתחום הבישום המיועד  בעיקר לפלח שוק ה- Upper Mass Market.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אשל שיבר, יכלול טלוויזיה ועיתונות בהיקף כמיליון שקל, תחת הסיסמה: "יש דברים שנותנים רק למי שאוהבים".
 
הסרטון, שצולם בפראג, מציג סיטואציות שונות המדגימות אהבה, כגון: זוג אוהבים מתחבק, אב המטייל להנאתו עם ילדתו הקטנה וכו'.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...