ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
רכבת ישראל בקמפיין בהשראת המערב הפרוע
הקמפיין ידיגש את שיפור השירות לנוסע, על מנת שיוכל להגיע ליעדיו בנוחות ובדיוק בזמן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/8/2004 14:06
רכבת ישראל יוצאת בקמפיין חדש בהשראת ז'אנר סרטי המערבונים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יכלול טלוויזיה ורדיו, תחת הסיסמה: "עבור לרכבת ישראל ותגיע בדיוק בזמן".
 
הסרטון כולל מונולוג של קאובוי ששמו ג'וני המאחר (Johnny-Come-Lately), המכונה כך בשל נטייתו לאחר לכל מקום באופן קבוע.
 
סמנכ"ל שיווק ומכירות של הרכבת, אבי חפץ, מסר כי "רכבת ישראל נמצאת כל העת בתהליך של פיתוח ושדרוג, שמטרתו שיפור השירות לנוסע, על מנת שיוכל להגיע ליעדיו בבטיחות, בנוחות, במהירות ובדיוק בזמן".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...