 |
רכבת ישראל יוצאת בקמפיין חדש בהשראת ז'אנר סרטי המערבונים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יכלול טלוויזיה ורדיו, תחת הסיסמה: "עבור לרכבת ישראל ותגיע בדיוק בזמן". הסרטון כולל מונולוג של קאובוי ששמו ג'וני המאחר (Johnny-Come-Lately), המכונה כך בשל נטייתו לאחר לכל מקום באופן קבוע. סמנכ"ל שיווק ומכירות של הרכבת, אבי חפץ, מסר כי "רכבת ישראל נמצאת כל העת בתהליך של פיתוח ושדרוג, שמטרתו שיפור השירות לנוסע, על מנת שיוכל להגיע ליעדיו בבטיחות, בנוחות, במהירות ובדיוק בזמן".
|
 |
 |
 |
 |
|
|