ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
פרוקטר אנד גמבל בקמפיין חדש לאבקת הכביסה Tide
במקביל לקמפיין תתקיים פעילות קד"מ במסגרתה יחולקו צנצנות דבש לרוכשי האבקה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
18/8/2004 12:58
חברת פרוקטר אנד גמבל יוצאת בקמפיין פרסום חדש למותג הכביסה Tide, תחת הסיסמה המוכרת: "יש לבן ויש לבן Tide".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול טלוויזיה ועיתונות, בהשקעה של 4  מליון שקלים.

מנהל השיווק של Tide, אורן ויימן, מסר כי "במקביל לקמפיין  תצא החברה בפעילות קד"מ לקראת החגים, ובין השאר יחלקו דיילות צנצנות דבש לרוכשי האבקה".
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...