ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
IDdesign בקמפיין טלוויזיה ראשון
יציג את קולקציית הריהוט החדשה, בתוך קונספט עיצובי כולל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/8/2004 12:52
חברת IDdesign יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה, בהשקעה של שני מיליון שקלים.
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יציג את קונספט ה- Total Look של IDdesign.
 
מנהלת הסחר והשיווק של הרשת, לי אפיק, מסרה כי "האסטרטגיה בבסיס הקמפיין היא להציג את קולקציית הריהוט החדשה, בתוך קונספט עיצובי שלם".
 
אפיק הוסיפה כי "הסרטונים מראים חדרים מעוצבים שיש בהם התרחשויות, חיים ותנועה של מוצרים, מבלי להראות כלל אנשים, כדי להמחיש כי לעיצוב חיים משלו".

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...