 |
חברת IDdesign יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה, בהשקעה של שני מיליון שקלים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יציג את קונספט ה- Total Look של IDdesign. מנהלת הסחר והשיווק של הרשת, לי אפיק, מסרה כי "האסטרטגיה בבסיס הקמפיין היא להציג את קולקציית הריהוט החדשה, בתוך קונספט עיצובי שלם". אפיק הוסיפה כי "הסרטונים מראים חדרים מעוצבים שיש בהם התרחשויות, חיים ותנועה של מוצרים, מבלי להראות כלל אנשים, כדי להמחיש כי לעיצוב חיים משלו".
|
 |
 |
 |
 |
|
|