ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
המלחמה נמשכת
ברק בקמפיין חדש המבטיח להעניק ללקוחות החברה הצעה טובה יותר מהמתחרות; הקמפיין הקודם של החברה נפסל
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
מיטל זדה
18/8/2004 11:33
חברת השיחות הבינלאומיות ברק 013, יוצאת בקמפיין חדש המבטיח ללקוחות החברה מחיר טוב יותר מכל הצעה של מתחרה בשוק, תחת הסיסמה: "קיבלת הצעה לשיחה לחו"ל – 013 ברק מתחייבת להצעה טובה יותר!".
 
במסגרת ההצעה, יוכלו לקוחות כל החברות לפנות עם כל הצעה שקבלו מחברה אחרת ל- 013 ברק ולקבל הצעה טובה יותר.

סמנכ"ל השיווק של 013 ברק, רן גוראון, טוען כי מדובר בהצהרה צרכנית. "בחברה זיהו את הבלבול שנוצר לאחרונה בקרב הלקוחות מריבוי המבצעים והמסרים בנושא השיחות לחו"ל ואנו מבטיחים ללקוחותינו שהם יקבלו את המחיר הטוב ביותר על פני כל הצעה אחרת של המתחרים".
 
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הוא בהיקף 2 מיליון שקל.
 
יצוין כי רק אתמול החליטה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, לפסול את הקמפיין הקודם של ברק, שתקף באופן ישיר את המתחרה הטרייה בשוק - אינטרנט זהב.
 
מהרשות השנייה נמסר כי  "מהנתונים שהומצאו לנו עולה כי לא כל לקוחות ברק נהנים 'ממחירי מהפיכה' , כפי שנטען בתשדיר ועל כן הוחלט לפסול אותו".
 
מאינטרנט זהב נמסר כי "ברק שניסתה להטיל פגם באמינותה של אינטרנט זהב, התגלתה כלא אמינה בעצמה. הפוסל-במומו פוסל".
 
בברק כאמור החליטו להגיב בקמפיין חדש, המבטיח על פניו כי התחרות בין החברות תמשיך להיות אגרסיבית ומתוקשרת.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...