 |
42% מהישראלים מעדיפים לקבל תווי שי כמתנת חג ממקום העבודה - כך עולה מסקר שערכה חברת האשראי לאומי קארד. מתנה מועדפת נוספת היא נופש (36%). מהסקר עולה, כי הישראלים אינם אוהבים לקבל ממקום עבודתם מתנות כגון מוצרי חשמל או מצעים, ומעדיפים להשאיר את בחירת המתנה בידיהם באמצעות תווי שי, שניתנים למימוש במגוון רשתות. 64% מהישראלים קיבלו בחג הפסח האחרון תווי שי. הסכום הנפוץ ביותר שקיבלו העובדים נע בין 300 ל-400 שקל . כמחצית ממקבלי תווי השי (49%) בוחרים לנצל את תווי השי לקניות ברשתות השיווק המוכרות מזון, 25% מנצלים את התווים לקניית בגדים ברשתות האופנה, ו-17% רוכשים באמצעותם מוצרים לבית. המחקר נערך באמצעות מכון המחקר טלסקר בקרב 500 איש בגיל 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל. לדברי אריה היילוייל, מנכ"ל חברת לאומי קארד, שוק השוברים ותווי הקנייה בישראל מגלגל מדי שנה כ-2 מיליארד שקל. הוא הוסיף, כי גם בחו"ל תווי שי זוכים לפופולריות רבה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|